marți, 17 ianuarie 2012

Cine vine in locul lui Basescu?

           Gargaragii ca Antonescu, Ponta, Geoana & Co profita de prezenta oamenilor in strada si cer sus si tare, din fotoliile lor de piele, demisia guvernului. Disperati ca va veni sfarsitul anuntat de mayasi si ei inca nu au prins un loc la masa puterii. Se vede clar ca sunt ipocriti, dupa cum se auto-proclama liderii celor din strada. Ei nu inteleg ca sunt si oameni care isi dau seama ca n-au miscat nimic pentru popor si nici nu sunt capabili sa faca, singura lor contributie fiind aceea de a incurca pe cei ce au vrut sa faca.

7 comentarii:

  1. toti au vrut sa faca, fiecare cate ceva, chiar si de ochii lumii, ca doar asta le era meseria. insa cei ce nu erau la putere s-au impotrivit mereu, dupa ideea „daca eu nu rod osul asta, sa nu-l roada nici ei”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raul, parerea mea e ca esti intr-o mica eroare .Ce au vrut sa faca?Asta incerc eu sa aflu.Ce anume au vrut sa faca si de ce nu le-a iesit?Pai n-are sens sa spui de niste unii care au avut toata puetrea in mana ca nu au avut cum sa faca.Eu inteleg ca asta a fost vesnica explicatie a presedintelui inca de pe vremea cand era la Primaria Capitalei.Dar cum sa mai crezi asa ceva?Cine naiba s-a opus lor?Si cum?Ca nu au avut nicio sansa sa se opuna.Nu , nu , asta e o eroare.Ce au vrut sa faca au declarat chiar din 2007 si sa stii ca in mare parte chiar le-a reusit.Dar nu pentru noi ci pentru ei.Poate ai vrea sa stii cum le-au crescut veniturile pana si celor mai ilustri necunoscuti din PDL in ultimii ani .

      Ștergere
  2. Eu mi-am mai exprimat sustinerea ca viitor om politic pt Romania, pe dl Marian Vanghelie, sub sloganul recent inventat de mine si oferit pe gratis viitorei lui echipe de consultanti politici electorali, "Marian Vanghelie- un presedinte nou pt o tara noua", alaturi de un videoclip cu Eminem ales special de mine pt o faza initiala de campanie electorala, pt a-l ajuta sa castige mai multe voturi, inclusiv din diaspora, cand se va decide sa candideze la acest nivel, (vezi mai jos), insa am vizionat atent cuvantarea lui de Anul Nou de la Romexpo, si am determinat ca, desi ramane un candidat puternic, in continua evolutie favorabila, si cu adevarat flexibil si capabil de optimizare, nu e inca pregatit 100 % pt acest nivel, si mai are de lucrat la componenta calitativa a echipei centrale a celor care il vor sutine intr-un asemenea demers, inclusiv la speech-writer, (ca a folosit cateva cuvinte usor deja perimate, care s-ar putea sa afecteze diaspora din SUA in mod negativ).

    Prin urmare, temporar, ca tranzitie, nu mi-a ramas decat sa il propun pe dl Tariceanu, ca il tin minte cat de cat serios, si in nici un caz prea usor manipulabil ca narcisistul patologic Ponta, sau ceilalti mentionati mai sus.

    (...va urma...)

    RăspundețiȘtergere
  3. (...urmare...)

    O viitoare campanie prezidentiala cu adevarat ideala, care insa nu stiu ce sanse ar avea sa se intample in mod realist, insa intr-adevar ar fi ceva ce nu a mai vazut de mult Parisul, (fara nici un misto), ar fi o cursa intre dl Vanghelie pt partidele rosii-verzi (de tip stanga plus ecologistii plus diverse minoritati) vs dl Mihai Razvan Ungureanu pt galbeni-portocalii (de tip mai centru plus usor drepta centru/conservator). Desigur sustinatorii UDMR vor reprezenta swing vote-ul si ei il vor alege, in final, am impresia cu probabilitate cam 68 %, pe dl Vanghelie...si in sfarsit pot sa fiu si eu multumit !

    RăspundețiȘtergere
  4. Videoclipul Eminem, care, cu ceva negociere, ale carui imagini pot fi folosite fragmentar cu diverse slogane de campanie potrivite pt Romania, (desigur eliminand partile mai XXX, care Nu sunt potrivite), atunci, in acel viitor ideal, in prima faza a campaniei, de impact si de atragere de atentie, (deoarece are si trigger pe axietate re sistem de sanatate, care in acest caz ar fi folosit competent, nu asa cum au facut-o prostul ala care l-o fi sfatuit pe Basescu recent sa propuna reforme aiurea in toiul iernii, fara a clarifica problemele, doar ca posibila starnire de promo, insa care, in mod clar previzibil a starnit doar suparare si anxietate, mai ales la mahmuri post-revelion si pensionari in insuficienta cardiaca post-muraturi):

    http://www.youtube.com/watch?v=eJO5HU_7_1w

    Recomand si cantecul si clipul aceluiasi artis Beautiful, pt faza a doa a campaniei, cand vor incepe sa se discute problemele economice mai concret:

    http://www.youtube.com/watch?v=lgT1AidzRWM

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai, mai, faceti-ma si pe mine fericit macar cat mai am si eu drept de vot, sa apuc si eu votez cu interes si cu bucurie macar o data ! Mai aveti 6 ani sa va decideti sa sustineti si sa faceti ce va zic eu.

    RăspundețiȘtergere