duminică, 1 ianuarie 2012

Bilant obligatoriu

          Nu conteaza ca am trecut intr-un an nou, nu conteaza numarul anilor, nu conteaza ca reincepem numaratoarea lunilor. Pot trece sute si mii de ani, daca eu, sau tu, nu facem nimic. Nu asta e ideea, sa bifam cat mai multe revelioane. Timpul e ireversibil. Sansa de azi maine e relativa sau inexistenta.
          Esti unde vrei sa fii? Ai facut ce trebuia sa faci? Ti-ai facut datoria ca om, ca cetatean, ca prieten, ca iubit, ca si crestin? Daca da, bucura-te. Daca nu, fii trist si gandeste-te ca a mai trecut un an si timpul e tarziu!

6 comentarii:

  1. 1. Sunt unde trebuie sa fiu. De vrut, parca as fi vrut mai bine la Helsinki.
    2. NU am facut tot ce trebuia sa fac. Am lasat chiar niste treburi de tip copy paste neterminate la serviciu vineri, in mod oarecum nerecomandabil, ca totusi era sfarsit de an, si nu ar fi fost asa de greu sa mai stau 10-20 de minute in plus sa dau si copy-paste alea, dar m-am grabit sa ma duc sa-mi iau alcool de la magazin. Chiar, dupa aia, am avut de gand sa ma duc sambata, pe 31 dec la serviciu pe furis sa imi termin treburile alea, ca sa nu ma prinda Anul Nou asa, dar pana la urma am renuntat.
    3. NU mi-am facut datoria ca om, cetatean, sau crestin. Prieteni nu stiu daca am, (cu exceptia 1), iubiti cam la fel (depinde, totusi de definitie).

    E clar ca NU mi-am indeplinit sarcinile pe anul 2011 nici eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. Am incercat sa fiu un pic trist, dar NU am reusit, ba chiar m-a pufnit rasul de vreo 2 ori. Si nu cred ca e de la 1/4 litru de coniac baut mai devreme, ca au trecut totusi niste ore de atunci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca m-ai facut sa ma simt vinovat cu chestia asta de neindeplinit datoria, si uite ca acum nu pot sa dorm din cauza ta ! Plus ca am cam chiulit de la serviciu si INCA nu mi-am terminat treburile propuse tot amanate de vineri incoace, preferand sa visez, in schimb, in mod fantezist la chestii total inutile de tip care ar fi sotul ideal pt mine, sau in ce tara oare sa ma stabilesc dupa pensie, (dintre Republica Portugheza, Regatul Marocului, Costa Rica, sau Gibraltar), astfel incat sa-mi pot scrie in pace viitorul tratat revolutionar de Estetica Etica.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rudolph Aspirant: e bine cand te simti vinovat. cand nu te simti, atunci e de rau. sunt multi care nu vreau sa auda de asa ceva, ba mai mult, sar in sus daca ii deranjezi din stitul lor de viata. mie mi-ar placea mult sa am pe cineva, sau cativa , care sa ma traga de urechi cand sunt pe o cale gresita

    RăspundețiȘtergere
  5. Raul, mai rau e ca tot mai multi oameni in Ro simt ca-si fac datoria de cetateni, dar primesc in schimb mai nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mihaeladm: nici renuntarea nu e o solutie

    RăspundețiȘtergere