luni, 28 februarie 2011

Mi-e sila si nu mai vreau!

            Mi-am propus sa scriu despre enigma ce-o au autoritatile si magistratii cu privire la Bercea Mondialul. Despre cum nu reusesc sa-i gaseasca vreo vina suficient de buna ca sa-l condamne. Despre cum cei care ar trebui sa-l condamne ii sufla inca in coarne, il sterg cu buretele, ca sa arate lumii ca e un cetatean model, pasnic, binevoitor. Despre cum inchid politistii ochii cand trece Bercea cu masina.  Despre cum ajunge un om ca el sa controleze jumatate de tara. Despre cum dosarele lui sunt atat de multe incat nu reuseste nimeni sa le puna in ordine cronologica. Despre ticalosii care-i tin partea. Lui si celorlalti ca el.
             Dar nu mai scriu nimic, pentru ca mi-e sila de numele lui, de rasa lui, de prietenii lui. Mi-e sila de cei care incearca sa-l mentina intre oameni. Pentru ca inca mai sunt oameni in tara asta, si oamenii astia au copii, si sperante, si bun simt, si suflet...

            

7 comentarii:

  1. Pai de ce nu incerci si tu sa terci pe rosu la semafor, sa vezi ce patesti? De ce nu incerci si tu sa iti bati prietena ca un psihopat si apoi daca intervine cineva, sa il calci cu masina(cum a facut fiul deputatei/senatoarei ca nu ma intereseaza rangul ei, Plcinta din PDL sia cum e liber, ca el nu e pericol public, ca doar sa il alergi pe unu cu masina sa il calci, nu inseamna ca esti pericol public) , sa vezi ce patesti? Crezi ca intreseaza pe cineva ca Bercea Mondial are 119 dosare penale? ca nu stie sa citeasca, dar are permis de conducere? Nu intereseaza pe nimeni, el e doar o alta fumigena in ochii prostimii tinuta la o cura de slabire prelungita pana in pragul alegerilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate, sunt o gramada ca Bercea care ne fac tara tercea-bercea, dar mai grav e ca sunt considerati adevarati eroi ai neamului.

    RăspundețiȘtergere
  3. de cativa ani fabrica de politisti de la Baneasca e luata cu asalat de tinerii absolventi de liceu.Nu e concurenta la medicina, nu e concurenta la arte, nu se mai bate nimeni sa faca teatru, nu.Acum liceeni se ingramadesc la politie.Am avut curiozitatea si i-am intrebat pe unii dintre ei de ce au ales sa mearga la fabrica de politisti.Ei dracie, raspunsul a fost :pai nu vezi cate spagi poti sa iei daca lucrezi ca politist?!Cu alte cuvinte, nu vezi cati berci asteapta sa fie pupati in fund de tinerii politisti?Mi-au creat o stare de dezgust , recunosc, si de zadarnicie.Ce sa speri?

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca intr-o sa dau peste politistul care sa recunoasca (si sa se poarte ca atare) faptul ca datoria lui e sa serveasca cetateanul, sa-l apere de oameni ca Bercea, nu sa se poarte ca un Robocop rau si sa sfideze oamenii

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai m-am intors dintr-o calatorie mai ciudata prin frumoasa noastra tara.Nu am fost ca sofer, ci ca pasager.Dupa ore bune de condus,la intrare in Targu Jiu, ce sa vezi?Domnii de la ARR, RAR, politia circulatie si restul.Au cerut, conform meseriei lor, documentele soferului.Adica:permis,buletin,atestat,legitimatie de serviciu,licenta(mai sunt multe care trebuie prezentate la un astfel de control,un intreg dosar).Normal,cel mai important lucru:timpii de conducere.
    Atata l-au verificat si puricat,doar-doar or gasi ceva in neregula, ca-mi venea mie sa merg si sa-i zic stimabilului domn politist cateva vorbe.In tot acest timp, colegul domnului politist verificase deja 3-4 soferi.Asta nu si nu.Sa tineti cont ca soferii(ma refer la profesionisti)au anumite porioade de conducere si de odihna, care,daca nu sunt respectate...(mai bine sa nu stiti ce se intampla).Si toate astea dupa vreo 10km parcursi aproape intr-o ora, pe un drum...romanesc.Dar ce putea face omul?!A stat rabdator si "calm"sa termine domnul politist de verificat tot.Vedeti? De aia trebuie atatia politisti in tara asta.Sa-si bata joc de cei care se chinui sa-si castige painea de zi cu zi.

    RăspundețiȘtergere
  6. bine si dreptate graiesti, si eu am intalnit astfel de filtre...da ia pune un politist sa conduca 5 ore, sa vezi, rezista?

    RăspundețiȘtergere
  7. dragule,ce sa-l pui sa conduca?Teoretic, ei trebuie sa se asigure ca soferii respectaa regulile.Dar oare cati dintre ei le cunosc?

    RăspundețiȘtergere