sâmbătă, 10 august 2013

Nu conteaza cine esti

               

11 comentarii:

  1. In sfarsit, un evanghelism de ceva mai buna calitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ăsta cred că e primul comentariu scurt scris de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ! Ha ! Am remarcat ca asta de obicei reprezinta un compliment fata de autorul articolului respectiv ! (Desi daca incep un comentariu cu "Stiati ca", ala va fi lung dar asa mai degraba anecdoctic informativ decat ceva critic pozitiv sau negativ on topic).

      Ștergere
  3. mi-a amintit de John Lenon.. un tip ciudat dar interesant!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intotdeauna o placere sa il reascult pe GrandPa Elliot :))

    offtopic: felicitari pentru postul de azi de pe arhiblog !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, total de acord. Tocmai am citit acolo, am si comentat....desi nu stiu daca o sa-mi aprobe comentariul, ca e la moderat, si am emotii, ca am scris asa in stil cam divagativ si aparent off topic, cum am eu obiceiul, insa sper ca totusi sa fi reusit sa fi oferit niste idei, macar niste cuvinte, bune asa de digerat pt cine o avea rabdare sa citeasca si sa aiba capacitatea sa culeaga ce oi fi zis poate si pertient printre alte cuvinte de umplutura...zau, am si incheiat remarcand ca pe mine Raul Ghiran mereu ma inspira sa visez la diverse, asa ca o muza.

      Ștergere
    2. Ia te uita, DOUA complimente de la mine sub 1 singur articol...ce face muzica, mai...chiar si pt afoni asa ca mine ! Mai ales muzica asta asa simpla predominant romantica, necomplicata, ca pe asta o pot intelege si eu.

      Ștergere
    3. De fapt cred ca si manelele sunt romantice, dar probabil ca deranjeaza pt ca e dat sonorul prea tare, adica daca ar fi cantate asa mai sotto voce, si piano, zau daca le-ar baga cineva in seama, nici nu ar stat sa se gandeasca la cuvinte prea mult, ar retine doar pe alea esentiale, dor, amor, dorinta, nazuinta, etc, indiferent ca e de bani, de femei, de idei, etc.

      Ștergere