Am fost in piata de masini sa arunc o privire.
Logica afacerilor spune ca vanzatorul trebuie sa respecte cerintele cumparatorului. Astfel, dupa modelul de la tv in care un cuvant magic de genul nou sau acum poate sparge piata, in piata de masini toate masinile sunt FULL. Unele chiar full optiuni sau full obtiuni. Nu conteaza ca sunt din 90 sau ca nu au geamuri electrice. Cuvantul full vinde, la fel cum vinde povestea cu proprietarul masinii care a fost o batrana sau un medic si au folosit masina ca sa mearga duminica la biserica. Probabil au si ei dreptatea lor, masina e full, adica are toate cele 5 roti, toate supapele, toate firele, etc.
Totul se reduce la pretentii si standarde. Vanzatorii stiu exact ca romanul are slabiciuni si nu pretentii, are mandrie si nu standarde.
Si eu am fost acum vreo 3 saptamani la noi la targ. Plin de masini si vanzatori disperati...
RăspundețiȘtergereLa Cluj sunt mai mult smecheri vanzatorii decat disperati.
ȘtergereIntotdeauna exista cate un cuvant cheie ce vinde produsul.
RăspundețiȘtergereEu ma gandesc cat de mult ne-am pierdut standardele.
Ștergere