duminică, 22 decembrie 2013

Cele mai bune emisiuni in 2013

            Nu ma uit mult la tv, dar am facut un studiu (eu l-am facut, eu am participat) si am selectat cele mai bune emisiuni tv ale anulul 2013.
            Dintre emisiunile romanesti cea mai buna e, de departe, Romania, te iubesc! E o emisiune matura, corecta, curajoasa. Reala. Dureros de reala. Pacat insa de munca realizatorilor, emisiunea nu primeaza la nivel national, pentru ca mintea romanilor e virusata de gunoaiele si scursurile societatii.
            Dintre emisiunile internationale, cea mai buna emisiune e Top Gear. Nu masinile fac emisiunea, ci prezentatorii si echipa de filmare. Atasez un link cu o parte din emisiunea filmata in Romania.

3 comentarii:

  1. Cred că dai dovadă de puţină naivitate când vine vorba de partea cu "matură, corectă, reală". Cred. Spun asta în condiţiile în care e singura emisiune la care mă uit negreşit la TV pe grila de posturi româneşti. Realitatea aşa cum e ea, nu va fi niciodată pe sticlă, niciodată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce vorbesc, cunosc personal problema.

      Ștergere
    2. Si eu il sustin pe Raul in chestiunea asta. Problema mea cu emisiunea e ca, punand atatea puncte pe i si atatea degete pe atatea rani, e foarte deprimanta...

      Ștergere