luni, 6 august 2012

Coruptia la ea acasa

            Sa presupunem ca in Romania presa e corupta, politia e corupta, justitia e corupta, autoritatile, in general, sunt corupte, politica e mecanismul care intretine coruptia, deci, implicit, e corupta.
            Intr-un astfel de context, tu, cel care nu esti si nu vrei sa fii corupt, dar suporti in mod direct consecintele coruptiei, ce poti face? Dupa mine, ai trei variante: ori suporti si platesti, ori devii corupt, ori pleci. Care vi se pare cea mai corecta?

14 comentarii:

  1. Cel mai bine e sa faci parte din vreun partid daca vrei sa ramai, altfel nu realizezi mare lucru. Eu nici pana acum n-am facut lucrul asta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa iesi la numaratoare. :))
      tu crezi ca romanii ca noi au loc in partide?

      Ștergere
  2. Sa ti se rupa si sa traiesti frumos si paralel cu coruptia, iar daca vreodata trebuie sa te corupi, sa nu-ti corupi si sufletul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e grav sa te corupi. mai grav e ca trebuie sa-ti inveti copiii sa fie corupti.

      Ștergere
  3. Idel ar fi sa pleci, dar asta nu e la indemana oricui.De obicei rezisti ce rezisti dar tot vei fi nevoit sa te contaminezi, chiar daca nu esti corupt macar alimentezi coruptia altora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. plecarea e solutie de moment. ar fi solutia plecarii in masa, sa ramana doar ei, sa se manance intre ei.

      Ștergere
  4. pai nah ... eu am plecat!
    ar fi frumos sa spun ca ar trebui sa rezistam, sa facem o miscare, sa inversam trendul, sa determinam o masa critica ... Eheee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am plecat. cred ca recunoastem amandoi ca o parte din noi a ramas acolo. la fel cum au ramas si de-ai nostri.

      Ștergere
  5. Si eu as inclina pentru plecare. Dar cum nu se va intampla... ramane o imbinare dintre celelalte doua.

    RăspundețiȘtergere
  6. E o intrebare la care nu pot sa raspund. Deasemeni, la intrebarea asta trebuie sa aiba acelasi raspuns majoritatea populatiei. Un singur raspuns corect nu e suficient.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ii spuneam Adelinei ca ar trebui sa plecam cu totii. cred ca ei ar veni dupa noi.
      nici eu nu pot sa raspund.

      Ștergere
  7. EU am ales-o pe ultima. Nu am fost corupta insa niciodata. Imi amintesc ca, inainte de casatoria ei, Regina Maria a Romaniei, de origine engleza, a fost avertizata cu caracterul instabil a romanilor si cu doua defecte majore: minciuna si coruptia. De la 1900 incoace nu s-a schimbat mai nimic in lista trasaturilor noastre nationale..

    RăspundețiȘtergere