miercuri, 1 ianuarie 2014

Cum va fi 2014

            2014 va fi un an dur. Oamenii nu vor sa se schimbe atunci cand le place asa cum sunt. De la revolutie s-a pus an langa an, s-au adunat vreo 24 si inca avem comunisti care trag sfori in tara. Tinerii ar putea fi o noua elita. Dar sunt putini, n-au bani, nici curaj. Romanul de rand a cazut in plasa informatiei false si are mintea inerta. Banii sunt la mitocani si la corupti.
            Am speranta dar nu sunt naiv. 2014 va fi un an greu.

21 de comentarii:

  1. chestia cu tinerii este o iluzie. ma gindesc cu oarecare nostalgie la generatia Iliescu-Diaconescu-Campeanu-Coposu. tinerii sunt rapaci si setosi!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce coincidenta ! Chiar ma gandeam si eu daca nu ar fi cumva cazul sa scriu un articol cu o prognoza de tip horoscop chinezesc asupra anului 2014 ! Nici nu am apucat sa caut inca ce animal va deveni reprezentativ pt 2014 din 31 ianuarie incolo...vad acum ca va fi Anul Calului de Lemn ! Zau, asta promite destule ! Un cal de lemn poate fi si o jucarie,poate fi si de tip cal troian, sau cal de sah cu abilitati de miscare atat de interesante, etc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca va fi un an crucial: ori ne trezim, ori ramanem indobitociti pe vecie! Eu sper intr-o trezire din somnul ratiunii.
    Sa ai un an luminos si fara deziluzii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De 25 de ani cantam un imn pe care nu l-am trait nici o secunda.

      Ștergere
  4. Un an greu, da. Suntem bogati in resurse naturale, umane, ne-ar trebui un leader sà negocieze bine, in interesul nostru, la UE cà de, acolo trebuie dat raportul, vrem nu vrem... Unul tupeist, cu o echipà bunà care sà stie sà insiste pe chestii practice nu asa...sà aprobe tot ce zic àia acolo!
    Eu tot sper.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca o chestie legata de tineri, in afara de observatia interesanta a lui Coolnewz :
    tinerii care ajung azi undeva in top sunt, in prea mare parte, copiii vechilor.
    Nu stiu in cazul asta in ce masura mai conteaza ca-s mai tineri. Tineretea nu cred ca e un avantaj in absolut si nu garanteaza nimic in special.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anul 2014 va fi la fel ca ceilalti ani. Nu cred ca vor fi schimbari majore, totul se face cu pasi mici.
    Eu sunt pozitiva, pasii sunt in directia buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem toate conditiile sa facem pasi mari, sa mai micsoram din distanta. Lipseste vointa.

      Ștergere
  7. Eu calculez anii in varsta fiica-mii. In acest fel nimic din exterior nu ma mai prea intereseaza si sper doar sa fiu fericita in lumea mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu toate riscurile sa sune a fuga de realitate, subscriu!

      Ștergere
    2. Lumea voastra face parte din lumea mare. Ca vreti ca nu vreti veti avea contact, impreuna cu copiii. De fapt, ei vor suporta direct consecintele.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    4. Ei bravos, incitare anonima la ura si violenta...zau, pana si teroristii spun pe cine reprezinta sau din ce grupare fac parte cand fac amenintari....acum sunt aproape sigur ca Raul va comenta ceva de gen pesimist cum ca o asemenea lipsa de profesionalism nu poate fi
      gasita decat la un terorist roman...si mai ca voi cadea in ispita sa-i dau dreptate de data asta.....Doamne fereste, zau asa...

      Ștergere
  8. Ce sa fi fost ? Eu raspundeam mai sus in mod curajos, desi poate ineficace si nerecomandabil, la amenintarile publice fata de unii cititori ai blogului tau ale acelui terorist amator anonim lipsit de profesionalism, care se mai exprima si in lb romana riscand sa creeze o impresie total defavorabila fata de teroristul roman (generic), care desi nu o fi el, asa ca imagine sau chiar ca prestatie medie obiectiva, (desi n la nivel istoric e relativ mic), chiar cel mai tare din parcare, totusi nu poate
    fi nici chiar asa de dobitoc. Teroristul roman, ca oricare alt terorist, fie ca e mai talentat sau inclinat catre asa ceva sau nu, trebuie sa se comporte in mod corespunzator, sa isi exprime motivele si argumentul, sa se identifice cu cine tine si pe baza a ce, chiar daca foloseste cuvinte care sa bage groaza in altii. De ex can am citit eu ce scrisese asta mai sus, pot spune ca am fost autentic ingrozit, la un nivel incat am stat sa calculez de vreo 3 ori cat face 2014 - 1980, ca sa fiu sigur ca nu am implinit inca 40 de ani, insa dupa ce am verificat, am inceput sa ma enervez atat fata de o discriminare pe baza de varsta total absurda cat si fata de neprofesionalismul anonimatului, si astfel am simtit nevoia sa zic ceva, asa cum am putut...ce era sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Na, acum ca ai sters ce scrisese ala...nu se mai intelege nimica.

      Ștergere
    2. (ala amenintase ca are impulsuri agresiv sexuale si piromane fata de toti romanii care au peste 40 de ani, care cica au conlucrat in masa la distrugerea viitorului copiilor si nepotilor lor)

      Ștergere