sâmbătă, 15 decembrie 2012

RCS-RDS, WAN si LAN

             Am fost saptamana trecuta sa reziliez/anulez/rup contractul de internet cu RCS-RDS. Din cauza asta.
             In fata mea, la coada, 5 clienti. Din cei 5, 4 se plangeau ca nu merge internetul de zile bune, iar unul se plangea pentru cablu.
             Doamna de la ghiseu insista ca nu se poate sa nu mearga, ei nu au sesizari si incerca sa le explice oamenilor cum sa-si faca o conexiune noua. Bineinteles ca oamenii habar nu au cine e WAN si cine e LAN. Ma rog.
             Pentru ca n-au reusit sa ma convinga sa nu renunt, pe cand am ajuns acasa nu mai mergea tv-cablul. Tot de la ei.
            

8 comentarii:

  1. La mine merge foarte bine. La inceput nu a fost asa, erau dese intreruperi, dar au schimbat reteaua odata cu trecerea pe fibra optica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si aici au schimbat reteaua, dar nu merge. imi pare rau pentru ei, eu nu stau un sfert din viata cu telefonul la ureche sa vorbesc la serviciul clienti.

      Ștergere
  2. Se intind mai mult decat ii tine plapuma, si aia fara Discovery.

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine merge ok netul, chiar de cand am luat un router mai bun, chiar prind viteze ok, dar...la cablu nu ma conving!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. netul e ok. problema e la intretinere si depanare.

      Ștergere
  4. Pai nu e de mirare Raul.Din moment ce s-au invartit tot felul de matrapalzacuri ca RDS RCS sa fie aproape unicul jucator pe piata , nu trebui sa te mire cand scoate programe , baga programe.Ba am vazut un program cu traducere in limba maghiara .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte rau cand cel care plateste nu mai are dreptul la opinie. e vina oamenilor.

      Ștergere