vineri, 14 decembrie 2012

Deszapezire

           In Romania deszapezirea costa 67 000 de euro pe kilometru, iar in Germania 5 000 de euro. Nemti lenesi!
           Da, ati auzit bine. Prevad ca vom vorbi mult despre zapada anul acesta, pentru ca ninge doar de 2-3 zile si drumurile sunt blocate, satele izolate, oamenii sinistrati, inghetati, disperati. De ce? Probabil, la asa sume mari calculele sunt complicate si nu reusesc sa imparta banii. Probabil e adevarat ca deszapezirea se face cu utilaje speciale, nu cu X6, Q7 sau Hummer.
           Stie careva cum functioneaza sistemul, pentru ca ieri mi-am cumparat o lopata profi de zapada si n-ar strica sa prind si eu niste contracte, chiar daca la metru.

12 comentarii:

  1. Super, zi-mi daca prinzi contract d-asta si sa ne arati Q7-ele dupa aia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite, are mama o vecina, 80 ani, care ar avea nevoie de un baiat voinic, sa ii dea zapada din fata portii. Ofera 5 lei si un pahar de vin, productie proprie. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu consum alcool, nu iau bani de la oameni, nu lucrez la negru :)). eu vreau sa iau bani de la stat.

      Ștergere
  3. Am curte uriasa pe langa casa. O deszapezire completa ar dura cam patru ore cu lopata. Te bagi? ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Inscrie-te la un partid ca sa vezi cum functioneaza sistemul. :))
    Mi se pare ca s-au anulat contractele, asa am vazut o stire la TV.

    RăspundețiȘtergere
  5. S-au anulat contractele pentru ca s-a schimbat puterea...

    RăspundețiȘtergere
  6. 67.000 pe km? vreau si eu vreo 3 km.. sa mor daca nu fac strada luna si n-am nici lopata. ma duc cu farasul.

    RăspundețiȘtergere