marți, 29 octombrie 2013

Filosofie Metro

           Metro e un magazin pe moarte. Marfa proasta, clientela saraca, concurenta grea. Si totusi...
           Si totusi nu poti intra decat pe baza de cartela sau card.
           Azi cautam ceva si pentru ca n-am gasit am incercat si in Metro. Ceva destul de scump, de cateva sute de lei, poate chiar peste 1000. Aveam card de Metro, de pe vremea cand Metro ducea lumea in extaz, dar nu l-am gasit. Nu m-au lasat sa intru. Le-am spus ca vreau sa cumpar. Le-am spus sa ma caute in baza de date, eram acolo, cu firma cu tot, cu cateva sute de milioane de lei vechi cheltuite in magazin. Repet, nu m-au lasat sa intru.

10 comentarii:

  1. Si eu am patit asta la Sams's Club in SUA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu, la Baia Mare te lasa sa intri cum vrei tu. N-au nici o treaba cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am intrat si am vrut sa ies pe aceeasi usa! Eronat! A trebuit sa mai pierd inca 5 minute prin Metro ca sa ies pe usa cealalata, care era speciala pt iesire! Penibil. Nu mai intru acolo ever.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mută-te într-un oraş mic; te lasă să intri chiar şi atunci când vrei să nu cumperi nimic.

    RăspundețiȘtergere