duminică, 29 iulie 2012

Hai sa ne jucam de-a presedintele

           Din cate inteleg, in Romania nu mai conteaza cum o faci, gainarie sa iasa.
           Daca la ora 12 votul ar fi fost in favoarea USL, acestia ar fi cerut incheierea votului. Cum la ora 20 votul e in defavoarea lor, cer prelungirea votului. Astfel de strategii foloseam si eu, cu copiii de la bloc, cand jucam ratele si vanatorii si nu ne placea scorul.
            Nu sunt fan Basescu. Nu sunt fan Ponta sau Antonescu. Toti au probleme si nu sunt politicieni adevarati. Nu sunt capabili sa conduca. Dar cand te joci (incorect) cu viitorul unei tari, e grav.

7 comentarii:

  1. intrebarea este: cum sa procedam ca sa fim totusi fan cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma simt obligat sa fiu fan atata vreme cat „vedetele” nu sunt pe placul meu. cand voi descoperi pe cel care merita admiratia mea, ma voi declara fan.

      Ștergere
  2. Serios ca aia la ora 12 au cerut inchiderea urnelor ? N-am vazut in viata mea atata penibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, doar presupun ca asa ar fi fost

      Ștergere
    2. Nu e asa deloc.Este pentru prima data cand vad in timpul unor alegeri un numar atat de mare de politsti, jandarmi, ISU, crima organizata si tot ce vrei.Gresesti aici.Pacat ca lucrurile nu s-au putut transa ferm si acum exista tot felul de idei de o parte si de alta.Ce pot sa spun e ca referendumul nu a fost bine organizat dar din punct de vedere al listelor de alegatori.Ai idee cati morti sunt trecuti in listele permanente?Ai idee cati morti ar fi trebuit sa voteze?Nu,oamenii au iesit la vot, si-au exprimat dorinta dar din pacate cei care au organizat referendumul nu au tinut cont de faptul ca nu se poate sa ceri un prag electoral atata timp cat rezultatele recensamantului nu au fost stabilite ai atunci iata-ne in situatia de a ne bate cu cei care nu au votat pentru ca erau morti .

      Ștergere
    3. Ana Maria, hai sa fim seriosi, nu cred ca rezultatul referendumului inseamna ca oamenii il vor pe Basescu. oamenii au respins doar pe Antonescu si Ponta. Nu e bun Basescu, dar mai bine el decat ceilalti. stiu ca daca ar fi avut o varianta mai buna, oamenii ar fi votat plecarea lui Basescu. dar abia ne-am scos capul in lume, nu ne putem intoarce la presedinti care habar nu au sa se poarte in public.
      eu consider ca romanii s-au aparat doar.

      Ștergere
  3. Ohoho, vorbesti despre purtatul in public?Doamne Dumnezeule , pe tine te multumeste comportamentul public al lui Basescu?In fine , nu doresc sa conving pe nimeni de nimic dar daca tie iti place comportamentul; lui Basescu ...e dreptul tau, cum si al meu e sa nu-mi placa.Mie imi plac magarii dar aia in patru picioare .Nu cred ca cei care nu au iesit la vot, in majoritatea lor , au facut-o pentru sustinerea lui Basescu .Am fost inainte de refrendum pe undeva prin niste sate .Surpriza, habar nu aveau ca duminica e referendum si ca ei trebuie sa mearga la vot.Bine ca ne putem exprima opiniile , ca suntem liberi sa ne contrazicem si bine ca "vulgul" e langa cel care l-a botezat, langa nasul lui de botez .Timpul ne va demonstra ce a insemnat de fatp acest om pentru Romania insa ca de obicei , regretele vor fi eterne si inutile .

    RăspundețiȘtergere