sâmbătă, 7 martie 2015

Despre Facebook

          In ultima vreme am intalnit tot mai multi oameni hotarati sa-si inchida conturile de Facebook din motive de confidentialitate. Asta n-o inteleg decat in cazuri in care te ocupi cu trafic de droguri, de persoane sau alte chestii murdare sau esti agent secret. Insa nici macar in astfel de cazuri teoria nu se aplica pentru ca daca nu esti capabil sa fii selectiv in ceea ce postezi pe Internet nu ai cum sa fii capabil sa fii mafiot. Inteleg mai degraba motive de stres, de timp, familiale. Si sunt de acord ca cineva sa nu mai foloseasca Facebook sau alte retele daca cei din familie sunt paranoici sau suspiciosi. La fel cum sunt de acord cu renuntarea daca nu se mai detine controlul asupra limitei de timp.
           Insa frica de a posta diverse pe social media cand esti "curat" dpdv moral, social, intelectual, etc nu mi se pare justificata.
          Folosesc Facebook desi la inceput am fost reticent. Uneori atac dur pe multi. Nu ma deranjeaza cu nimic ca cineva stie ca azi sunt in Dublin si maine la Paris. Nici ca m-am imprietenit cu Chuck Norris. Cand voi transporta gaini moarte pe avion, voi avea grija sa nu le pun pe net.

          Si o mentionare: conturile NU POT FI STERSE. Puteti sa le inchideti, dar tot ce ati lansat pe Internet e stocat in siguranta undeva.

Un comentariu:

  1. Stiam eu ca sunt cam intarziat asa cu trendurile sociale. Eu tocmai abia recent mi-am deschis cont de Facebook si sunt inca la faza in care deliberez asupra unor probleme de eticheta de ex daca e ok sa nu fiu prieten cu toti cei care ma urmaresc, sau daca e ok sa nu-i urmaresc pe toti cei cu care sunt prieten.

    RăspundețiȘtergere