joi, 3 aprilie 2014

Ne doare-n spate ca traim in mizerie

            Ma gandeam la cazul politistului fara permis. Stiti voi, politistul care a lucrat 10 ani in politie, din care 5 la rutiera, conducand coloanele oficiale, fara sa fi avut permis vreodata.
            A trecut o zi de la scandal si NIMENI nu mai spune nimic. Politistul si-a luat concediu medical, normal, subiectul s-a evaporat, romanul isi face o cruce si GATA. Ca asa stim noi sa rezolvam problemele de coruptie si nesimtire, cu indiferenta. Nu ar fi de mirare in scurt timp sa-l vedem iar conducand masinile de politie.

12 comentarii:

  1. eu cred ca nici buletin nu avea. ce ne mai miram de permis?

    RăspundețiȘtergere
  2. Las ca face acum scoala si va demonstreaza el la toti :)) Ar mai fi sute de cazuri care in orice tara normala ar fi provocat un mega-giga scandal. La noi nici macar frunzele nu s-au miscat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Isi va schimba functia. Va fi pus pe autobuzul ce transporta prizonierii.

      Ștergere
  3. Dar ce spui despre angajarile pe pile de partid ale unor apropiati ai lui Boc la Romatsa, pe salarii de 90 milioane lunar? Oameni care in trecut au fost fotografi sau agenti de vanzari sunt acum experti in trafic aerian la Bucuresti :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. A patit cineva ceva din cauza acestei erori de screening de securitate ? Ca asta nu e caz de coruptie politica, nu pare ca omul asta a primit acel post pe baze de pile sau de nepotisme, pare o simpls eroare biricratica de screening de securitate, desigur nu una care ar trebui sa se intample prea des, insa nu pare caz de coruptie cum ca ar fi inchis cineva ochii in mod expres. Nici macar ca ar fi fost un caz de neglijenta crasa a functionarilor de la personal, desi asta ar trebui investigat intern pt a se evita chestii de genul asta.

    In plus nu e ceva legat de angajare de om incompetent pt postul pe care il detinuse, ca in exemplul ala de angajare de controlori aerieni de trafic (desi nu stiu nici daca exemplul ala e ok pt ca imi inchipui ca acei oameni au primit training inainte sa fie lasati sa functioneze independent daca chiar nu aveau nici o experienta, plus de fapt ce scoala sau diploma credeti ca trebuie sa aiba un controlor de trafic aerian ? E tot in principal o calificare la locul de munca a unor oameni carora totusi li se pretinde sa aiba Bacul, dar nu sunt ingineri, poate doar seful lor sa aiba studii superioare). Dar oricumpolitistul fara permis era eminamente calificat sa lucreze ca purtator de cuvant si educator de trafic el fiind fost preot militar, plus nici nu a avut vreun accident nici la serviciu nici acasa asa ca este competent si pe soferie si e probabil calificat tot la locul de munca.

    in concluzie observ ca opinia publica pare a fi impotriva calificarii la locul de munca si pare a prefera standardizarea birocratica europeeana, ceea ce nu e ciudat, si eu inclin sa cred ca standardizarea protejeaza consumatorul, desigur trebuie implementata cu constiinciozitate, cu anumite elemente de screening cheie preferabil chiar de roboti, nu
    de oameni pt a minimiza riscul de eroare umana.

    RăspundețiȘtergere
  5. Auzi, fàrà permis! Stiu cà in aparatul de stat existà anomalii de tot felul, tine de noi ce plàtim taxe si impozite sà luàm atitudine, cu cap, si nu asa...la mànie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti culmea ! Pai ce face facebook-ul fara poze in pista goala cu minore, daca acestea se vor aduna pentru a dezbate problemele tarii ? Ce s-ar face barurile fara alcoolisti, daca ar sta acasa si ar investi banii aia in altceva ? Ce ar fi magazinele fara romanii care nu ar mai bantui pe acolo, ci ar lua atitudine fata de sclavia care e in tara, si care va si mai grava pe viitor ?!

    Cocalarilor ? Curvelor ? Proastelor ? Batranilor prosti ? Tinerilor la fel de prosti, carora nu le pasa de nimic ? Cui vrei sa ii pese ca traim in mizerie ?! CELOR CARORA LE CONVINE ASTA, FIINDCA POT FURA LINISTITI ?! Esti culmea, repet...

    RăspundețiȘtergere