duminică, 14 octombrie 2012

Ce este si ce va fi

            Deocamdata situatia e acceptabila. Desi nu e, dar vorba las-o, ma, ca merge asa e ca un blestem.
            E greu. Dezordinea si lipsa justitiei, implicit a fricii, genereaza instabilitate si lipsuri. Ei bine, va fi si mai greu. Efectele inca nu se vad. Efectele se vor vedea cand banii aspirati de unii vor trebui dati inapoi, vor trebui justificati. Cand gaurile vor trebui umplute. Cand UE va spune STOP, s-a terminat perioada in care noi va dam, acum e randul vostru. Ce va urma? E simplu. Ei vor cheltui banii furati iar tu si eu vom plati. Vom munci pentru ei, vom fi iobagi.

7 comentarii:

  1. eu cred ca suntem deja iobagi, dar liberi sa-i ignoram. eu una mai am putin si nici nu mai stiu cine e la putere. sigur e vreun hot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. depinde in ce sens ii ignoram. pentru ca ignoranta actuala e gresita, ii votam apoi nu-i mai bagam in seama. aici e problema. treuie ignorati pe deplin, alungati, ca pe ceva rau, periculos.

      Ștergere
  2. Un pic de refuz din partea oamenilor nu prea ar strica.Daca ne-am decide si noi intr-o zi, asa cum au facut-o altii inaintea noastra, sa refuzam sa mai platim pentru ei?Dar oare suntem in stare ca natie de o astfel de reactie?Asadar , facem cum facem si ajungem din nou la noi, oamenii iobagi.Mi-e greu insa sa cred ca noi ne vom decide vreodata sa nu le mai toleram astora nesimtirea .Mi-e foarte greu avand in vedere modul in care gandeste romanul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. romanul e las. nu numai ca e las, dar e si mereu contra romaului de langa el. divide et impera

      Ștergere