marți, 2 decembrie 2014

Foarte scurt tutorial de succes in afaceri


         Pune firmei tale un nume bun. E cel mai simplu si cel mai important pas pe care trebuie sa-l faci. E linia intai, primul cuvant care face legatura intre tine si potentialii clienti. Nu-ti numi firma Cosm-Fan, Gheorgh-Dina, Ion-Rioara, Florea-Morea, Ramo-Oana, etc. Chiar daca tii mortis ca numele tau sa traiasca vesnic. Chiar daca asta iti face nevasta sa se simta patroana. Chiar daca crezi ca succesul inseamna cateva litere din numele tau pe un panou. Aceste nume sunt repulsive, imposibil de pronuntat si greu de tinut minte. Cosm-Fan? Pe bune?
          Nu angaja membri din familie. Nepoate, nepoti, nasi, unchi, amanti... melci, scoici, raci, etc. Nu-si vor da niciodata interesul necesar si vor privi mereu clientii cu superioritate.
          Nu angaja persoane care se considera prea frumoase si prea inteligente. Vei avea acelasi efect de mai sus.

           Romanul e inventiv dar in limitele impuse de obiceiurile satului din care se trage.

3 comentarii:

  1. hehehe din pacate multi n-au inteles ca daca vrei o afacere n-au ce cauta neamurile in ea. Tu ai dreptate dar pana una alta familiada e regula de baza inclusiv in sectorul privat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu mai vorbim de institutii.

      Ștergere
    2. Nuuu, nici nu intentionam sa ma leg de insttutii caci acolo chiar ca e neamul intreg bagat prin birouri

      Ștergere