joi, 26 septembrie 2013

Reclama radio la francezi

            Reclamele de la radio sunt, in majoritatea cazurilor, penibile. Francezi, in simplitatea lor, sunt campioni pe sate la asta.
           
            -Salut, George!
            -Salut, Michel!
            -Unde mergi?
            -Merg la magazinul X, ca sunt reduceri luna asta!
            -Chiar (Ah, bon?)? La ce?
            -La pantofi!
            -Genial! Pot veni si eu cu tine?
            -Sigur!

            -Alo, tati?
            -Da, scumpa mea?
            -Am sunat sa-ti spun ca sunt bine si ca nu s-a intamplat nimic cu masina ta.
            -Ce bine...
            -Dar nu merg stergatoarele!
            -Stiu, n-am avut timp sa merg sa le cumpar.
            -Dar nu trebuie sa mergi! Le pot comanda eu chiar acum! Intru pe ..., scriu tipul masinii, piesa care imi trebuie, apas intrare (entre) si gata!
             -Ce bine! Genial site-ul ...
           

21 de comentarii:

  1. Bănuiesc că din cauza faptului că la ei vânzarea produsului și extinderea ariei de clienți vine mai degrabă din calitatea acestuia, și mai puțin din cât de ”deșteaptă” e reclama.

    Și eu mă pot gândi la niște spoturi tari pentru tenișii chinezești, dar nu înseamnă că se vor rupe mai greu. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie reclamele astea imi amintesc de o carte de lb franceza. prima carte colorata, cu poze, avea ceva pesonaj de desene animate pe coperta... acolo mai citeam astfel de dialoguri.

      Ștergere
    2. Pai reclamele trebuie adaptate la profilul cumparatorului .Asta e profilul cumparatorului ...

      Ștergere
  2. majoritatea chestiilor la francezi sunt in majoritatea cazurilor penibile
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, acum sa mai incetam ci noi cu stereotipia aia care dureaza de prea mult timp potrivit careia tot ce e strain e minunat , tot ce e romanesc e de ...

      Ștergere
  3. Iti trebuie ceva scoli inalte ca sa faci asemenea reclame.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mi se pare alt nivel in Ro. Oamenii fiind agitati, bombardati de informatie, presa vine cu reclame violente, stiri despre sfrasitul lumii etc. orice in plus, pt a stimula atentia si a atrage din partea celalalta. De ex., desi francezii sunt de felul lor niste afemeiati presa romaneasca abunda de mesaje explicit sexual...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar ce naiba posturi de radio franceze ascultati voi ? Ca eu de cate ori eram in Franta soferii de taxi ascultau emisiuni culturale filozofico abstracte de nivel de curs universitar sau muzica de club din ala de super lux frecventat de intelectuali umanisti si imi povesteau despre Alphonse Daudet, zau, chiar si cei de origine africana si chiar la tara adica nu in Paris, de nici nu indrazneam sa le zic ca eu sunt afon si doar doresc sa ma deplasez la gara, nemaivorbind ca pana si prostituatii saraci si zdrentarosi cu creierul praf de la absint si heroina din fata garii ma solicitau cu versuri din Verlaine...zau, mi-a zis mie o doamna sofer de taxi de origine malineza ca ea nu isi lasa copiii sa asculte posturi populare printre arabi chiar daca au muzica misto pt ca invata lucruri rele...zau, mai iesiti si voi din ghettouri, luati si voi un transport in comun sau un taxi, nu tot cu masinile personale butonand la intamplare, sau macar dati si voi acolo pe radio Vatican, ca da si ala muzica frumoasa, mai da si vesti placute despte papa Francisc...zau, ati citit dau ascultat ultimul lui interviu, ca mie mi s-a parut chiar informstiv si interesant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deoarece mi-ai oferit oportunitatea de a ma relaxa cu amintiri atat de placute despre ultima mea vizita in Franta, te invit la o leapsa.

      Ștergere
    2. De regula la drumuri lungi ascult muzica, muzica, ma rog. Inca n-am auzit nimic de Verlaine sau Rimbaud la radio. Dar cine (ii) cauta , gaseste.

      Ștergere
    3. Pfffffui Rudolph ai fost chiar norocos , ai nimerit intelectualii Frantei. Stii cum e si cu radioul sau televiziunea. Depinde ce e la moda si ce se impune ca fiind in acel moment de varf .N-as merge chiar asa de departe sa cred ca toti francezii merg pe arte

      Ștergere
    4. Nu, mai ales generatia asta, nu.

      Ștergere
  6. Da, sunt amuzante..par superficiali francezii àstia, cà nu iau in serios lumea si lucrurile, da' poate n-or fi chiar asa! Nu-i urmàresc, nici nu-i cunosc, dar atunci cànd apar cu càte un film, ceva, mà amuzà! Pe mine, una, m-au detensionat reclamele, in momentul àsta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine ma fac sa ma simt destept! :))

      Ștergere
    2. Pai stii vorba aia , multi sunt mai buni ca mine si mai multi sunt mai rai decat mine dar nimeni nu-i ca mine :)

      Ștergere
  7. Oh da, ma simt deja bine, ale noastre ie mai destepte si mai subtile. Gen Ciobani cu feisbuc care fac la la la...in varf de munte, incojurati de oi reale si fete virtuale.

    RăspundețiȘtergere
  8. hihihi, ce simpatica a fost experienta lui Rudolph!! Il poftesc prin Ploiesti, sunt curioasa ce fel de taximetristi nimereste. :)
    Altfel insa, Raul, sa-ti povestesc 2 reclame de la postul de radio (altfel destept) pe care il ascult eu ? :) Avem si noi 'francezii' nostri.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si la noi sunt incurajate oile care lauda si nu critica. Dar aici sunt considerate plictisitoare. Pe de alta parte, parca as prefera o oaie grasa si plicticoasa decat o oaie interesanta si moarta de foame :))

    RăspundețiȘtergere