duminică, 16 septembrie 2012

Covorul fermecat sau cum scapi de soacra fara sa vrei

           Sunt devorator de intamplari iesite din comun.
           Pe vremea cand Europa de Vest era inca nedescoperita, romanii intreprinzatori se aprovizionau din Turcia. Aur, blugi, covoare, esenta de kiwi, etc. Prietenul unui prieten a facut la fel, s-a dus cu soacra-sa in Turcia la cumparaturi. A incarcat masina de covoare. Pe drum spre casa soacra-sa a murit. Pentru ca era greu si complicat sa treci cu un cadavru peste granite sau sa declari decesul intr-o tara straina, omul si-a infasurat soacra intr-un covor pe care l-a legat intre celelalte deasupra pe masina. Obosit de drum, a tras intr-o parcare sa se odihneasca. Cand s-a trezit si-a dat seama ca i-au fost furate covoarele, cu tot cu soacra, bineinteles. A cautat-o pe marginea drumului, sperand ca hotii nu aveau nevoie de un cadavru. Nu a gasit-o in veci.
           Incerc sa-i inteleg disperarea si neputinta de a explica acasa unde e soacra.
           Incerc sa mi-i imaginez pe hoti. S-ar putea sa fi fost ultimul lucru pe care l-au furat.

6 comentarii:

  1. Sunt interesat de un schimb de linkuri/bannere, astept mesaj pe site http://aethra-j.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ceva chiar nu mi-am inchipuit ca se poate intampla. Ai putea zice ca e o faza dintr-un film, atat de ciudata e intamplarea. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am auzit de cineva care a transportat pe ... altcineva trecut in luema dreptilor frumos aranjat si cu palarie peste 3 granite pina in RO :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut un film nemtesc Im Juli, in care se petrece ceva asemanator. A venit unchiul in vizita, a murit, nu putea fi expatriat nu stiu de ce, asa ca l-a luat in portbagaj si a vrut sa-l treaca granita. L-au prins vamesii bineinteles.

    RăspundețiȘtergere