duminică, 12 iunie 2011

Duminica, la jumatatea anului

         E cam jumatatea anului. Duminica.
         Ne place sa lasam lucruri nefacute, in cazul in care stim ca se poate si asa. Eu zic sa nu mizam pe ziua de maine. Daca stim ca trebuie sa facem ceva, sa actionam azi, chiar daca lucrul respectiv mai poate astepta. Am avansa mai repede asa. Apoi, nu putem sti. Poate maine castigam la loto, si ne pierdem mintile. Si raman lucrurile nefacute.
         Un telefon si un salut, o incurajare, o multumire, o vizita, o rugaciune, o greseala reparata, o scuza.

6 comentarii:

  1. Ai dreptate:) nu lasa pe maine ce poti face azi:D:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeeee da, mi se pare un sfat execelent.Eu incer ca fac azi ce am de facut.Ba am facut de multe ori si in avans dar am si lasat lucruri de azi pe maine .Ai dreptate , ce poti s afaci azi, fa.Maine s-ar putea pur si simplu sa nu mai existi.Dar cati dintre noi sunt constienti de acest lucru?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut mult ultima fraza, banuiesc ca iti dai seama.
    Cred ca m-ai determinat sa pun mana pe telefon, macar pentru un salut scurt.
    O zi frumoasa, Raul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai foarte mare dreptate!Nu a fost prost cel care a zis:"nu lasa pe maine ce poti sa faci astazi!
    Maine poate fi prea tarziu!"
    Din pacate,romani se ghideaza dupa alt proverb:"Ce poti face maine,lasa-l pe maine,ca poate maine nu mai trebuie facut!"

    RăspundețiȘtergere
  5. @All: eu cred ca proverbele sunt concluziile unor oameni "patiti"

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-am marcat jumatea de an cu evenimentele de la începutul lui iunie. Acum aștept sfârșitul și următoarea bifă.

    RăspundețiȘtergere